صفحه رسمی بلاگینگ در Line

منتشر شده در ۳۱ فروردین, ۱۳۹۴ در دستۀ اخبار و اطلاعیه ها بدون دیدگاه
Rate this post

باید به عرض شما مخاطبین گرانقدر سایت آموزش وبلاگ نویسی، Bloging.ir برسانم که صفحۀ رسمی بلاگینگ در لاین آماده ارائۀ بهترین نکات آموزشی در گوشی تلفن همراه شماست. اگر نرم افزار اندروید Line را روی گوشی خود نصب شده دارید، برای دنبال کردن صفحه کافی است به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:

صفحه رسمی بلاگینگ در لاین

صفحه رسمی بلاگینگ در لاین

۱- ID صفحۀ ما IMI0641D@ می‌باشد که برای دنبال کردن آن این مراحل را پی بگیرید. نرم افزار لاین را باز کنید، از سربرگ Friends دکمۀ Add Friends در بالا سمت راست را لمس کنید. حالا Search by ID را انتخاب کنید. ID گفته شده را (IMI0641D@) وارد کنید و جستجو را انجام دهید. حالا نماد صفحۀ رسمی آموزش وبلاگ نویسی را لمس کنید.

۲- با استفاده از برنامۀ QR خوان روی گوشی یا تبلت خود، یا از درون خود نرم افزار Line، بخش افزودن دوست (Add Friends )، کد زیر را اسکن کنید. موردی که ظاهر می‌شود را لمس کنید.

کد QR دنبال کردن بلاگینگ در Line

صفحۀ رسمی بلاگینگ در لاین، راهی دوستانه‌تر برای برقراری ارتباط بین ما و شماست. شما در هر جایی که باشید، با گوشی هوشمند خود می‌تواند جدیدترین‌های بلاگینگ را دنبال کنید، ارسال‌های مورد علاقۀ خود را لایک کنید و از همه مهمترین آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آنها هم وارد دنیای وبلاگ‌نویسی حرفه‌ای شوند.

بسیاری از نکاتی که در شبکۀ اجتماعی لاین منتشر می‌کنیم، شامل نکات ریز اما مهمی است که می‌توان آنها را در چند خط یا عکس خلاصه کرد. تا هم وقت شما زیاد گرفته نشود و هم روز به روز به اطلاعات شما افزوده گردد. پس همین الان به طرفداران بلاگینگ در Line بپیوندید :*)