مدیریت تصاویر در پرشین بلاگ

منتشر شده در ۱ اردیبهشت, ۱۳۹۴ در دستۀ پرشین بلاگ ۲ دیدگاه
Rate this post

حتماً می‌دانید که پرشین بلاگ یکی از سامانه‌هایی است که به شما امکان آپلود یا بارگذاری مستقیم عکس و تصویر را در وبلاگ می‌دهد. این امکان می‌تواند خیلی مفید باشد و در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد نمود. در قسمت مدیریت وبلاگ، بخشی به نام مدیریت تصاویر در پرشین بلاگ وجود دارد که کارش نظارت بر تصاویری است که تا به حال در وبلاگ‌هایتان بارگذاری کردید.

برای رفتن به بخش مدیریت تصاویر، زمانی که به مدیریت پرشین بلاگ وارد شدید، از فهرست سمت راست روی پیوند مدیریت تصاویر کلیک کنید.

مدیریت تصاویر در پرشین بلاگ

مدیریت تصاویر پرشین بلاگ

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، تمام عکس‌هایی که تا به حال درون وبلاگ یا وبلاگ‌های خود قرار دادید وجود دارد و با کلیک روی هر کدام از آنها می‌توانید کنترل بیشتری روی آنها داشته باشید. برای رفتن به قسمت‌های بعدی و قبلی روی فلش‌های بالا کلیک کنید.

مدیریت تصاویر در پرشین بلاگ

مدیریت تصاویر در پرشین بلاگ

با کلیک روی هر عکس، صفحۀ جزئیات همان عکس باز شده و شما می‌توانید بفهمید که آن تصویر در کدام وبلاگ و نوشته استفاده شده است. اگر در نوشته‌ای از آن تصویر استفاده نشده باشد، یا می‌توانید حذفش کنید و یا با برداشتن نشانی اینترنتی آن، در مطلبی از وبلاگ خود آن را منتشر سازید.

حذف یک تصویر در قسمت مدیریت تصاویر پرشین بلاگ

حذف یک تصویر در قسمت مدیریت تصاویر پرشین بلاگ

در نهایت هر چند، ابزاری که پرشین بلاگ برای مدیریت تصاویر در اختیار کاربران خود قرار داده است، چندان پیشرفته نیست. اما برای داشتن کنترل ساده روی عکس‌ها مفید است. باید دقت داشته باشید، اگر در حساب پرشین بلاگ خود، چندین وبلاگ داشته باشید، تمامی عکس‌های نوشته‌های وبلاگ‌های شما در این بخش به نمایش در خواهد آمد. عکس‌هایی که قبلاً آنها را آپلود یا بارگذاری کردید.

شما از بخش مدیریت تصاویر در پرشین بلاگ می‌توانید تصاویری که بلااستفاده هستند را حذف نمایید. هر چند امکان دارد تمامی تصاویر شما در این بخش قابل نمایش نباشند. که این به دلیل مشکلات خود سامانۀ پرشین بلاگ است. امیدواریم در آینده امکانات این بخش افزوده گردد.