آموزش ثبت نام در پیکوفایل

منتشر شده در ۱۹ خرداد, ۱۳۹۵ در دستۀ چندرسانه ای ۱ دیدگاه
3.2/5 - (5 امتیاز)

تا اینجای کار باید دانسته باشید که پیکوفایل چیست و با آن چه کار مهمی را در عرصۀ وبلاگ نویسی می‌توان انجام داد. همان‌طور باید بدانید که از پیکوفایل به دو روش بدون ثبت نام و با ثبت نام می‌توانید استفاده کنید، که پیشنهاد می‌شود اگر وبلاگ نویسی را به صورت یک حرفه یا کار لذت بخش دنبال می‌کنید، بهتر است در پیکوفایل ثبت نام کنید تا بتوانید پرونده‌ها، عکس‌ها و نرم افزارهایی که از قبل روی فضای میزبانی خود در پیکوفایل بارگذاری کردید را مدیریت کنید و کنترل کاملی روی آنها داشته باشید. این مزیت اصلی ثبت نام در پیکوفایل است.

پس وارد سایت پیکوفایل به نشانی picofile.com خواهیم شد. جعبه‌ای در بالا سمت راست صفحه وجود دارد که برای ورود اعضا است. اگر از قبل دورن سایت پیکوفایل یا حتی سایت بلاگ اسکای ثبت نام کرده باشید، باید نام کاربری و رمز عبور خود را از طریق این جعبه وارد کرده و روی “ورود” کلیک کنید. دقت کنید؛ به دلیل اینکه پیکوفایل یکی از سامانه‌های بلاگ اسکای است، با مشخصات وبلاگِ بلاگ اسکایِ خود هم می‌توانید وارد حساب پیکوفایل خود شوید. پس در این حالت نیازی به ثبت نام مجدد نیست و به راحتی می‌توانید از خواندن ادامۀ این مقاله صرف نظر کنید.

اما برای ثبت نام باید از فهرست پیوندهای بالای صفحه روی “ثبت نام” کلیک نمایید.

بخش ورود به حساب پیکوفایل

بخش ورود به حساب پیکوفایل

به شما توضیحی را خواهد داد که باید در یکی از سایت های بلاگ اسکای یا نماشا عضو باشید تا بتوانید وارد پیکوفایل شوید. چون این سرویس ها به صورت هماهنگ با هم کار کرده و مرتبط با یک شرکت هستند. پس اگر از وبلاگ بلاگ اسکای استفاده می کنید یا در سایت نماشا عضو هستید، پس به پیکوفایل هم می توانید وارد شوید.

راهنمای ثبت نام در پیکوفایل

راهنمای ثبت نام در پیکوفایل

برای آموزش عضویت در سایت بلاک اسکای هم می توانید اینجا کلیک کنید. این گونه است که می توانید حساب جدیدی در پیکوفایل بسازید و پس از آن از صفحۀ اصلی وارد حساب خود شوید و از امکانات این سامانه استفاده کنید. در مقاله‌های آموزشیِ بعدی راجع به نحوۀ استفاده و همچنین نکات کاربردی دیگر پیکوفایل بیشتر بحث خواهیم کرد.