تغییر آدرس وبلاگ در بلاگفا

منتشر شده در ۳۰ اردیبهشت, ۱۳۹۱ در دستۀ بلاگفا ۷۶ دیدگاه
4.3/5 - (7 امتیاز)

آدرس وبلاگ شما نمایانگر فعالیتی است که در آن انجام می شود. در هنگام ثبت نام و ساخت یک وبلاگ بهتر است زمان مناسبی را صرف کنید تا یک آدرس مناسب برای وبلاگ خود انتخاب کنید. اما پس از اینکه وبلاگ خود را در بلاگفا ایجاد کردید هم می توانید اقدام به تغییر آدرس وبلاگ کنید، ولی این کار با مخاطراتی همراه است که آنها را باید مد نطر داشته باشید. مثلاً اگر فعالیت خوبی داشته اید و به بازدید خوبی رسیده اید، پس از تغییر آدرس وبلاگ باید به نوعی کلیه فعالیت های خود را باید از سر بگیرید.

تغییر آدرس وبلاگ را در مواقعی که نیاز مبرم به این کار دارید انجام دهید. زمانی که شما یک وبلاگ راه اندازی می کنید، آدرس های صفحات آن در موتور جست و جو فهرست می شود. این کار برای شما به دلیل داشتن بازدید کننده خوشآیند است. حال زمانی که آدرس وبلاگ را تغییر می دهید، تمامی فهرست های قدیمی را به نوعی از دست می دهید و باید کار خود را بروی وبلاگ جدید شروع کنید. از همین منظر بهتر است از اول یک آدرس خوب برای پایگاه اینترنتی خود انتخاب کنید.

علاوه بر آن اگر بر اثر محتوای خوب، رتبه ای در موتور جست وجو کسب کرده باشید، آن هم از بین خواهد رفت و آدرس قبلی شما که حاوی رتبه است برای فرد دیگری قابل ثبت است. اگر به این نتیجه رسیده اید که باید آدرس وبلاگ را عوض کنید، بهتر است سریعاً وبلاگ قبلی را دوباره ثبت کنید تا رتبه آن برای خودتان محفوظ بماند.

تغییر آدرس وبلاگ بلاگفا

تغییر آدرس وبلاگ بلاگفا

پس از تصمیمات لازم برای تغییر آدرس وبلاگ در بلاگفا، باید از قسمت “دیگر امکانات…”، بروی دستور تغییر آدرس وبلاگ کلیک کنید، تا صفحه زیر برای شما نمایان شود و تنظیمات را مطابق توضیحاتی که در ادامه آمده است انجام دهید.

تغییر آدرس وبلاگ در بلاگفا و انتقال آن به ادرس جدید

صفحه انتقال آدرس وبلاگ بلاگفا

در قسمت اول برای گرفتن تایید از شما که به عنوان صاحب وبلاگ قصد تغییر آدرس را دارید، باید رمز عبور وبلاگ خود را وارد کنید. سپس در قسمت دوم هم باید آدرس جدید را وارد کنید. آدرس جدید باید آزاد باشد و با اینکار تمامی مطالب و نظرات وبلاگ شما به آدرس جدید منتقل خواهد شد.

توجه داشته باشد که قالب شما پس از تغییر آدرس به صورت پیش فرض در می آید، پس بهتر است از کدهای قالب یک پشتیبان تهیه کنید تا به وبلاگ جدید انتقال دهید. نام کاربری شما پس از انتقال وبلاگ برای ورود به قسمت مدیریت به نام کاربری جدید تبدیل می شود.