بازیابی رمز عبور کانال آپارات

منتشر شده در ۲۴ خرداد, ۱۳۹۵ در دستۀ چندرسانه ای ۷ دیدگاه
4.2/5 - (4 امتیاز)

این مشکل برای هر حساب اینترنتی ممکن است پیش بیاید که رمز عبوری که برای ورود به آن مورد نیاز است را فراموش کنید. به همین دلیل معمولاً در صفحۀ ورود پیوندی برای رفتن به صفحۀ راهنما برای برگردانی رمز عبور وجود دارد که زمانی که روی آن کلیک می‌کنید، سامانه به شما خواهد گفت که برای رفع مشکل‌تان باید چه کار کنید. پس اگر شما هم رمز عبور حساب کاربریِ خود را در سامانۀ آپارات فراموش کردید، با آموزش بازیابی رمز عبور کانال آپارات همراه ما باشید.

بازیابی رمز عبور کانال آپارات

بازیابی رمز عبور کانال آپارات

وارد صفحۀ ورود به آپارات به نشانی www.aparat.com/signin شوید و روی پیوند “اطلاعات ورود را فراموش کردید؟ کمکتون میکنیم.” کلیک کنید.

صفحه ورود به آپارات

صفحه ورود به آپارات

به صفحۀ دیگری هدایت خواهید شد که در آنجا باید یکی از مشخصه‌هایی که در حال حاضر آن را می‌دانید را انتخاب کنید، تا سامانه شما را راهنمایی کند تا بتوانید رمز عبور کانال خود را بازگردانی کنید.

مراحل بازیابی رمز عبور کانال آپارات

مراحل بازیابی رمز عبور کانال آپارات

بازیابی از طریق نام کاربری

اگر نام کاربری کانال خود را دارید، این گزینه را انتخاب کنید و نام کاربریِ کانال خود را در جعبه‌ای که ظاهر می‌شود وارد کنید. نام کاربری همان قسمت آخر نشانیِ کانال شماست. مثلاً اگر کانال بلاگینگ aparat.com/bloging باشد، نام کاربری می‌شود؛ bloging. این نام کاربری را خودِ شخصِ شما در هنگام ثبت نام در آپارات تعیین کرده بودید.

پس از اینکه نام کاربریِ خود ار وارد کردید و روی “ادامه” کلیک کردید، در مرحلۀ بعدی به شما قسمت‌هایی از نشانی ایمیل‌تان نمایش داده خواهد شد که باید آن را انتخاب کرده و نشانیِ کامل آن را در جعبۀ زیرین وارد کنید. سپس روی “ادامه” کلیک نمایید. اگر ایمیلی که وارد کرده بودید درست باشد، برای شما یک نامه به همراه پیوندی درون آن به نشانیِ ایمیلِ شما ارسال خواهد شد که باید وارد صندوق ایمیل خود شده و روی آن پیوند کلیک کنید، تا وارد مراحل تغییر رمز عبور خود شوید.

پس به راحتی می‌توانید با داشتن نام کاربریِ کانال خود در آپارات همچنین دسترسیِ به صندوقِ ایمیل خود، رمز عبور فراموش شده را بازگردانی کنید.

بازیابی از طریق تلفن همراه

اما اگر شماره تلفن همراه خود را در سامانۀ آپارات ثبت کرده باشید، از این روش هم می‌توانید استفاده کنید. فقط مشکلی که وجود دارد این است که تا این لحظه ما در ناحیۀ کاربری آپارات قسمتی با عنوان شماره تلفن همراه ندیدیم که خواسته باشیم شماره تلفنِ خود را به آپارات معرفی کنیم. پس شاید این قابلیتی باشد که در آینده قصد اضافه کردنش را دارند.

با انتخاب این گزینه و وارد کردن شماره تلفن همراه خود در جعبۀ زیرین آن، روی “ادامه” کلیک کنید تا سامانه شما را به مرحلۀ بعدی هدایت کند. اگر این شماره تلفنی که شما وارد کردید هم در سامانه موجود باشد، مراحل بازگردانی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

بازیابی از طریق ایمیل

مستقیم از طریق نشانیِ ایمیل‌تان هم می‌توانید پیوند تغییر رمز عبور را در صندوق ایمیلِ خود دریافت کنید. کافی است این گزینه را انتخاب کرده و نشانیِ ایمیلِ خود را درون جعبۀ زیر آن وارد کنید و روی “ادامه” کلیک کنید. کار تمام است. حالا دستور العمل بازگرانی رمز عبور آپارات به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

این توضیحاتی بود برای بازیابی رمز عبور کانال آپارات برای مواقعی که شما رمز عبور خود را برای ورود به بخش مدیریت کانال فراموش کردید. با دیگر آموزش های آپارات همراه ما باشید.