پست ثابت در پرشین بلاگ

منتشر شده در ۳۰ مرداد, ۱۳۹۴ در دستۀ پرشین بلاگ بدون دیدگاه
Rate this post

پست ثابت به نوشته‌ای در وبلاگ گفته می‌شود که همیشه در بالاترین قسمت صفحۀ اصلی وبلاگ یا جاهایی که مطالب وبلاگ شما را فهرست می‌کنند، نمایش داده خواهد شد. حالا اگر خواسته باشید ارسال پست ثابت در پرشین بلاگ را داشته باشیم، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

پرشین بلاگ به صورت مستقیم امکان درج پست ثابت را به شما نمی‌دهد! اما از ترفند تغییر تاریخ نوشته برای نمایش مطلب به صورت پست ثابت می‌توانید استفاده کنید. بدین صورت که اول وارد بخش ارسال یادداشت جدید پرشین بلاگ می‌شویم یا روی دکمۀ ویرایش نوشته در قسمت مدیریت مطالب قبلی خواهیم شد. در این صفحه به مانند روش‌هایی که خدمت شما توضیح داده شد، می‌توانید مشخصات نوشتۀ جدید خود را وارد کنید و آن را به نحوی که می‌خواهید تنظیم کنید.

پست ثابت در پرشین بلاگ

صفحه ارسال مطلب جدید در پرشین بلاگ > نمایش جزئیات

آموزش گذاشتن پست ثابت در پرشین بلاگ

اما در قسمت نمایش جزئیات که در تصویر بالا با شمارۀ ۵ مشخص شده است، باید تاریخ و زمان ارسال نوشته را به آینده ببرید تا این نوشته تا زمانی که تاریخ به آن زمان برسد در بالاترین قسمت وبلاگ شما نمایش داده شود و به اصطلاح یک پست ثابت در پرشین بلاگ داشته باشیم.

مثلاً اگر الان در سال ۱۳۹۴ هستیم، می‌توانید تاریخ نوشته را به سال ۱۳۹۵ تغییر دهید و تغییرات را ذخیره کنید. برای برگرداندن نوشته به حالت عادی (خارج کردن از پست ثابت) کافی است مجدد به قسمت ویرایش همان نوشته رفته و تاریخ و زمان را به تاریخ و زمان فعلی تغییر دهید.