حذف عضویت از آپارات

منتشر شده در ۱۹ شهریور, ۱۳۹۳ در دستۀ چندرسانه ای ۴۱ دیدگاه
4.1/5 - (19 امتیاز)

قبلاً راجع به ثبت نام در آپارات توضیحات کامل داده شد. اما هر وقت تصمیم گرفتید تا حساب آپارات خود را غیر فعال کنید این کار را در هر زمانی که بخواهید می‌توانید با چند کلیک ساده انجام دهید. زمانی که شما این کار را انجام می‌دهید، فیلم‌ها و اطلاعات شما پاک نخواهند شد. بلکه بهتر است بگوییم حساب آپارات شما غیرفعال می‌گردد و همانطور که هنگام حذف عضویت در آپارات به شما گوشزد می‌شود، با ورود مجدد به حساب کاربری خود در آپارات، دوباره می‌توانید از حساب خود استفاده کنید، بدون اینکه چیزی کم یا زیاد شود.

برای حذف عضویت از آپارات وارد حساب خود شده و از فهرست سمت راست روی تنظیمات کانال کلیک کنید. به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که تمامی تنظیمات کانال و حساب شما قابل دسترس است. حالا باید روی سربرگ حذف عضویت کلیک کنید و با خواندن هشدارها، و کلیک روی غیرفعالسازی عضویت عضویت خود را از حالت فعال خارج کنید.

حذف عضویت از آپارات

حذف عضویت از آپارات

فیلم‌های شما در آپارات دارای یک کانال هستند که هر کانال برای خود دارای یک آدرس اینترنتی است. نشانی‌های اینترنتی هر کانال به این صورت می‌باشد: www.aparat.com/chanel . حالا اگر به نشانی کانال خود مراجعه کنید، خواهید دید که به درب بسته خواهید خورد و اثری از ویدئوهای شما نیست.

با غیرفعال کردن حساب در آپارات، شخص دیگری نمی‌تواند کانال شما را به اسم خودش ثبت کند. اما اگر خود شما خواسته باشید مجدداً آن را فعال کنید، باید با اطلاعات قبلی خود وارد حساب کاربری‌تان شوید تا حساب و کانال آپارات شما مجدد فعال شود. با فعال شدن مجدد کانال، ویدئوهای شما دست نخورده باقی مانده و با نشانی‌های قبلی قابل دسترس هستند.

شما در این مقاله با حذف عضویت از آپارات یا همان غیرفعالسازی عضویت آپارات آشنا شدید. اما توجه نمایید این کار را با اطمینان کامل انجام دهید. چرا که اگر فیلم‌های شما در موتور جستجو بالا آمده باشد، با غیر فعالسازی رتبۀ خود را از دست خواهند داد. این یکی از مضررات این کار است که اگر قصد حذف کانال خود به صورت همیشگی را داشته باشید، این موضوع اهمیتی نخواهد داشت.