راهبرد های مهم وبلاگ نویسی

منتشر شده در ۱۴ خرداد, ۱۳۹۱ در دستۀ مبانی وبلاگ نویسی ۲ دیدگاه
Rate this post

برای داشتن یک وبلاگ عالی، انتخاب و اعمال راهبرد های اساسی امری مهم است. شما باید خط مشی داشته باشید و طبق آن اقدام به اداره وبلاگ کنید. در این نوشته راهبرد های مهم وبلاگ نویسی را از دیدگاه پایگاه www.blogtrafficexchange.com خدمت شما بیان می کنیم تا شما هم با مطالعه آنها در زمینه وبلاگ نویسی به موفقیت مورد نظر خود برسید.

متنی که در ادامه می خوانید، مربوط به یکی مقاله های پایگاه مذکور است. در این نوشته به شما راهبرد های مهم یک وبلاگ را یادآوری می کند که شما به عنوان یک نویسنده وبلاگ بهتر است در مورد آنها تفکر کنید.

راهبرد ها و استراتژی های وبلاگ نویسی

راهبرد ها و راهکار های وبلاگ نویسی

چه یک وبلاگ در مورد یک موضوع جالب توجه عمومی، مانند چگونگی شستن مداد رنگی مومی در جیب پسرتان و باز شدن یک بانک جدید در شهرتان داشته باشید، و چه صاحب یک وبلاگ تخصصی باشید که می خواهید از آن درآمد کسب کنید، اگر می خواهید یک وبلاگ نویس موفق شوید، راهبردهای پایه ای یکسانی وجود دارد که شما باید آنها را بکار ببرید.

ارسال نوشته به طور منظم: شاید شما هر روز یک مطلب ارسال نکنید، اما اگر توانایی انجام چنین کاری را دارید، حتماً انجام دهید. هر روز یک مطلب یا در هفته 3 الی 4 بار ارسال مطلب داشته باشید. نظم بیشتر در ارسال مطلب، مخصوصاً اگر عنوان بهینه شده عالی داشته باشید، ظاهر وبلاگ شما را برای موتورهای جست و جو جذاب تر می کند.

مطلب عمقی: اگر شما هر روز نوشته ارسال می کنید ولی مشتاق نوشتن نیستید، ممکن است برای شما سخت تمام شود. اما شاید بتوانید در هفته دو یا حتی یک مطلب بنویسید، و در بقیه موارد مطالب کوتاه تر داشته باشید. اگر مطلب شما به اندازه کافی بلند و سرشار از اطلاعات باشد، از مطالب کوتاه بسیار بهتر است. اولاً این مطلب شامل کلمات کلیدی بیشتری است و احتمال فهرست شدن در موتور جست و جو بالا می رود. ثانیاً حاوی اطلاعات بیشتری است که اگر نحوه پیوند دهی وبلاگ درست باشد، ممکن است دیگران را به قسمت های دیگر وبلاگتان جذب کند. و در نهایت یک نوشته بلند به شما فرصت بیشتری می دهد که با خواننده ها ارتباط داشته باشید.

ارسال مطلب برای خوانندگان: بهینه سازی برای موتور جست و جو (SEO) مبحثی بسیار مهم است، اگر شما بخواهید افراد شما را از طریق موتور جستجو بیابند. اما اگر مطالب وبلاگ شما حاوی نوشته هایی برای خزنده موتور جستو جو باشد، خوانندگان این را می فهمند. مطمئن باشید که شما مطلبی می نویسید که برای خوانندگان وبلاگ است، نه فقط برای خزنده های موتور جست و جو.

ارتباط با خوانندگان وبلاگ: درحالی که مهم است شما برای خوانندگان مطلبی حقیقی بنویسید، نه این که جمله بعد از جمله با کلمات کلیدی پر کنید، هنوز شما باید آنان را بکار بگیرید. اگر خود مطلب بحث برانگیز است ولی نوشته به صورت غیر جذاب نوشته شده باشد، خوانندگان هیجانی برای این کار ندارند. اگر شما بروی ایده نوشتن کار کردید، درست همانطور که می گویید بنویسید. این نوشته یک سند قانونی یا نظریه انتشار ادبی که نیست. اگر زبان شما نامناسب باشد افراد را از سر باز کرده اید. طوری بنوسید که صحبت می کنید، و زبان های رسمی را برای قانون مداران و افراد قرن هجدهم بگذارید.

کنترل پیام فروش: اگر شما از وبلاگتان برای فروش محصولات استفاده می کنید، فروش کاری بسیار خوب است، شما می توانید در وبلاگتان به آنها هم اشاره کنید، در مورد آنها صحبت کنید. اما نمی توانید همواره درباره آنها صحبت کنید. اگر همراه هر نوشته ای که ارسال می کنید در مورد مزایای محصولات جدید صحبت به میان آورید، دلیلی وجود ندارد که بازدید کنندگان دوباره به وبلاگ شما سر بزنند، مگر آنکه آنها از محصولات شما لذت ببرند. افرادی که به موضوعات عمومی شما علاقه منداند به جای دیگری خواهند رفت.

نوشته هایتان را با هرچیزی پر نکنید و پس از آن تلاش کنید که محصولات را به بازدیدکنندگان بفروشید. اگر یک کتاب در مورد “100 تکنیک در ساخت باران” را می خواهید بفروشید، 3 نوشته در مورد این مطلب در وبلاگ منتشر کنید و سپس خوانندگان را به این محصول هدایت کنید.

همیشه خوانندگان و نیازهایشان را در ذهن داشته باشید، که مهمترین کلید برای داشتن یک راهبرد وبلاگنویسی عالی است.