کتاب آموزش کسب درآمد از فروتل

منتشر شده در ۱۱ آبان, ۱۳۹۲ در دستۀ وبلاگ نویسی حرفه ای ۱۰ دیدگاه
3/5 - (2 امتیاز)

مبحث کسب درآمد اینترنتی موضوعی است که بسیار به آن پرداخته شده است و به همین سادگی‌ها هم نیست. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که بر مبنای آن سامانه‌های فراوانی هم شکل گرفته است. یک نوع از این سامانه‌ها، همکاری در فروش است که کالاهایی را برای فروش گذاشته و بازاریابان با ثبت نام در سایت و برداشتن کالاها و کدهای تبلیغاتی، با فروش آنها پورسانت دریافت می‌کنند. یکی از این نوع سایت‌ها فروتل است که به نشانی Frotel.com قابل دسترس است. این سایت یکی از معروفترین سامانه‌های همکاری در فروش اینترنتی است. در این لحظه کتاب آموزش کسب درآمد از فروتل را به شما تقدیم می‌کنیم.

کتاب آموزش کسب درآمد از فروتل

این کتاب، با دارا بودن نحوه‌ی کار با سیستم فروتل و همچنین راهنمایی‌هایی برای فروش کالا، به شما کمک می‌کند که هر چه سریعتر حتی از وبلاگ خود کسب درآمد کنید. این کتاب برای افرادی کارساز است که تازه با مبحث کسب درآمد اینترنتی آشنا شدند و دوست دارند که از پایه اطلاعات خود را قوی نمایند. البته برای دیگران هم نکات کاربردی مفیدی را عرضه کرده است.

کتاب آموزش کسب درآمد از فروتل با دارا بودن 45 صفحه و به زبان پارسی محصول سایت بلاگینگ می‌باشد که همانند دیگر مقالات سایت با زبانی گویااقدام به آموزش تمامی قسمت‌های فروتل کرده است.

در اولین گام شما با ثبت نام در فروتل می‌توانید به عنوان یک بازاریاب از این سرویس، فعالیت خود را شروع کنید. پس از آن باید بدانید که چگونه می‌توان از فروتل کسب درآمد کرد. معرفی و فروش کالا از مهمترین کارهایی است که شما باید در فروتل انجام دهید؛ البته کالاهایی که فکر می‌کنید می‌توانید به خوبی روی آنها مانور دهید. پس از آن با دیگر قسمت‌های حساب فروتل خود آشنا خواهید شد و به عنوان یک کاربر حرفه‌ای فروتل می‌توانید آموزش‌های خوبی را از این کتاب کسب نمایید. همینک می‌توانید این کتاب را با کلیک روی دکمه‌ی دانلود دریافت نمایید.

رمز عبور: bloging.ir
حجم: 964 کیلوبایت

دانلود کتاب آموزش کسب درآمد از فروتل