کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت و وبلاگ

کسب درآمد از وبلاگ و اینترنت هنوز به شکل یک معمای حل نشده برای خیلی‌ها باقی مانده است. خیلی از افراد سال‌ها زمان روی این کار گذاشتند تا بالاخره دریافتند که راه‌حل رسیدن به آن چیست! اما تا به حال به این فکر کردید که آیا برای صرفه‌جویی این چند سال ارزش این را دارد که هزینه‌ای ناقابل را پرداخت کنید؟ کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت و وبلاگ یک راه میانبر برای رسیدن به این هدف است. البته به شرطی که مرد عمل باشید :). به جای اینکه خودتان آزمون و خطا کنید، تمامی آموزش‌ها به صورت تصویری و مستند به شما داده شده است.

پس می‌رویم سراغ اصل مطلب، که توضیح راجع به مشخصات این کتاب است. این کتاب شامل ۱۶۰ صفحه مطلب مصور است که سعی شده با زبان ساده مراحلی کاملاً عملی را برای شما آشکار سازد که قبلاً توسط خود  نویسنده طی شده و مستندات آن را در کتاب مشاهده خواهید کرد. پس به نوعی می‌توانید تضمینی آن را دریافت کنید.

ریز و درشت کسب درآمد از وبلاگ و اینترنت!

کتاب آموزش کسب درآمد از وبلاگ، مستقیماً شما را به پای اولین قدم‌ها برای ساخت یک وبلاگ درآمدزا می‌برد. شاید با خودتان بگویید که منظور از آموزش کسب درآمد از اینترنت، آموزش ساخت وبلاگ است؟ جواب این سوال هم نه است و هم بلی! بله به دلیل اینکه ما شما را در این کتاب با ساخت اصولی یک وبلاگ آشنا می‌کنیم که تا به حال به آنها توجهی نکردید. به همین دلیل هم است که شاید تصور کسب درآمد از وبلاگ برای شما پوچ باشد. خیر، از این بابت که در این کتاب راجع به مساتل تکراری صحبت نشده. شما با نکات و رمز و رازهایی روبرو می‌شوید که شاید آنها را در هیچ کجای دیگر به صورت یکجا دریافت نکنید. پس من کار شما را خیلی راحت کردم.

کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت و وبلاگ

کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت و وبلاگ

تصور نکنید که کسب درآمد از وبلاگ که روشی از درآمد اینترنتی است، روشی عجیب و قریب است. اما دارای ریزه‌کاری‌هایی است که هر کسی از آنها سر در نمی‌آورد. شما می‌توانید با خواندن این کتاب آنها را به صورت کامل درک کنید. علاوه بر مسائل نظری این کتاب که به تعاریف اختصاص دارد، شما با تمارین عملی هم کار خواهید کرد و نتایج نمونه کارهای انجام شده در گذشته را، که تصاویری واقعی از آنها در کتاب آمده است، مشاهده خواهید کرد. طبق آموخته‌هایی که پس از مطالعه‌ی آن به دست می‌آوردید، حال می‌توانید کار خود را شروع کرده و با ابزارهای معرفی شده پیشرفت خود را بسنجید.

با هزینه‌ی ناچیزی از راز کسب درآمد وبلاگ پرده بردارید!

 فقط کافی است که به یک نمونه از مباحث آموزشی کتاب اشاره کنم که به افزایش بازدید وبلاگ مربوط می‌شود. قبل از هر چیز باید وبلاگی که می‌خواهید از آن کسب درآمد کنید، پربازدید باشد. آیا رسیدن به این هدف برای شما یک آرزو است؟ خوب، نگران نباشید! چون در یک فصل جداگانه از این کتاب، مفصلاً راجع به این موضوع بحث شده و شما با نکاتی آشنا می‌شوید که خواهید دید با آنها بازدید وبلاگ حتی به صورت روزانه افزایش خواهد یافت. تمامی آموخته‌های کتاب تجربه شده است و از روش‌های اصولی و اخلاقی تبعیت می‌کند. لازم نیست برای افزایش بازدید وبلاگ وِردی یاد داشته باشید! فقط باید اصولی کار کنید.

از بابت هزینه، نگران آن نباشید. شما بیشتر از آنچه که الان می‌پردازید، در آینده‌ای نزدیک به دست خواهید آورد. مباحث آموزشی آن بیشتر از اینها ارزش دارد. بالاخره برای تهیه‌ی این کتاب زحمت کشیده شده. این کتاب به مانند هیچ کتاب رایگان دیگر در سطح اینترنت نیست. کتاب آموزش کسب درآمد از وبلاگ محصول سایت بلاگینگ است که حتماً تا الان از مقالات و آموزش‌های رایگان آن استفاده کردید. پس برای حمایت از این سایت هم که شده، می‌توانید این کتاب خریداری نمایید، تا مقالات آموزشی بیشتری درآینده منتشر شود.

مشخصات کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت و وبلاگ:

ویرایش دوم: زمستان ۹۴
نویسنده: جمال روح‌بخش
زبان: فارسی
مصور: بله
صفحات: ۱۷۳ صفحه
حجم: ۴٫۵ مگابایت
فرمت : PDF

قیمت : ۷،۰۰۰ تومان

برای خرید آنی کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت و وبلاگ، روی دکمه خرید زیر کلیک کنید:

[mellatpaiddownloads id=”1″]

پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ، لینک دانلود کتاب به رایانامه‌ی شما ارسال شده و می‌توانید در مدت زمانی که برای انقضاء لینک تعریف شده است، کتاب را دریافت نمایید.
دقت نمایید، اگر نامه‌ای دریافت نکردید، به پوشه Spam یا Bulk مراجعه نمایید.