فیلم های آموزش وبلاگ نویسی جمال

1/5 - (1 امتیاز)

مشاهدۀ فیلم‌های آموزشی یکی از سهل‌ترین راه‌ها برای انتقال اطلاعات به حافظه است، که سرعت آن چندین برابر خواندن متن و همچنین دیدن عکس است. بر همین اساس ویدیوهای جمال کار خود را شروع کرد که گام ابتدایی را با تولید مجموعه ویدیوهای آموزش وبلاگ نویسی برداشته است. در این مجموعه که چیزی حدود ۳۰۰ فیلم راجع به آموزش وبلاگ نویسی در بیشتر سرویس‌های وبلاگ دهیِ معروف و همچنین نرم افزارهای مرتبط وبلاگ نویسی تولید شده است، همینک در اختیار شماست که به صورت رایگان از طریق سایت بلاگینگ بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

فیلم های آموزش وبلاگ نویسی جمال

فیلم های آموزش وبلاگ نویسی جمال

ویدیوهای جمال به مرجعیت پایگاه اینترنتیِ JamalTV.com با هدف تولید ویدیوهای رایگان و به زبان فارسی در جهت امر یادگیری کامپیوتر و نرم افزارهای رایانه‌ای کار خود را شروع کرد. در این طرح که سعی خواهد شد به تمامی نرم افزارهای کاربردیِ رایانه پرداخته شود، ویدیوهایی که تولید می‌شود به صورت ریز به ریز تمامی جوانب برنامه‌های رایانه‌ای را از مقدماتی تا پیشرفته آموزش خواهد داد.

بر همین اساس، یکی از مجموعه آموزش‌هایی که این گروه تولید کرده است، فیلم های آموزش وبلاگ نویسی جمال نام دارد که تمامی جوانب امر وبلاگ نویسی را احاطه کرده و جای هیچ سوالی برای هنرجو باقی نمی‌گذارد. سایت بلاگینگ مفتخر است که در راستای تولید محتوای با کیفیت برای اولین بار در سطح اینترنت و در ایران، فیلم های آموزش وبلاگ نویسی را به صورت سلسله نوشته‌هایی در سایت منتشر خواهد کرد که شما می‌توانید آنها را دنبال کرده و حتی آنها را روی رایانۀ خود داشته باشید.

نحوۀ توزیع فیلم‌ها به این صورت است که علاوه بر اینکه در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی مثل آپارات، نماشا و یوتیوب فیلم‌ها بارگذاری می‌شوند، پست‌های مربوط به آنها هم در سایت قرار می‌گیرند. بر همین اساس در صورت تمایل به دریافت آخرین فیلم‌های آموزشی می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، لاین، فیسبوک، کلوب و گوگل پلاس ما را دنبال کنید. دقت داشته باشید که ویدیوها در سایت کاربر رایانه به نشانی ComputerUser.ir هم منتشر می‌شوند که وجه تمایز آن، به دلیل قرار گرفتن ویدیوها روی سرور اختصاصی، کیفیت به مراتب بالاتر و همچنین امکان دانلود مستقیم ویدیوها است.

با توجه به نکات گفته شده نباید فراموش کنید که ویدیوهای جمال کاملاً رایگان است و ترتیبی اتخاذ شده که همه بتوانند از آنها استفاده کنند. در نتیجه ما برای ادامۀ این مسیر نیاز به حمایت شما داریم که پیشنهاد می‌کنیم برای حمایت از ویدیوهای جمال، حتماً آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید و معرف آنها به دیگران باشید. با قسمت‌ها و طرح‌های بعدی بلاگینگ همچنان همراه باشید!