تبریک سال نو و عید نوروز 1392

منتشر شده در ۳۰ اسفند, ۱۳۹۱ در دستۀ اخبار و اطلاعیه ها بدون دیدگاه
Rate this post

یک سال دیگر هم گذشت. برخی به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند، برخی‌ها هم در مسیرند که به هدف خود برسند، برخی‌ها هم در اوایل راه هستند و خیلی‌ها هم که اصلاً راه را پیدا نکردند. ولی اگر برای خود هدفی والا انتخاب کنیم، هم راه را پیدا می‌کنیم و هم صحیح و سالم به آنجا خواهیم رسید. البته زود و دیر خواهد داشت.

سال‌ها پی در پی می‌آیند و می‌روند و نمی‌دانم درکی از نزدیک شدن به انتهای فرصت دارید یا خیر؟ فرصتی که در آن باید کار کرد و به نحو احسن از آن بهره برداری نمود. این گونه است که از گذشته‌های خود راضی بوده و امید به آینده داریم.

نوروز 1392 بر شما مبارک باد

من هم به نوبه خود امیدوارم که از سال 91 نهایت استفاده را برده باشید و نتیجۀ آن را اگر ندیدید، در زودترین زمان ممکن ببینید. الان زمان خوبی است برای اینکه فکر کنیم و ببینیم که سالی که گذشت چه کار کردیم و برای سال آینده چه برنامه‌ای را خواهیم چید. بنده وقتی به اعمال خودم در سالی که گذشت نگاه می‌کنم، کاستی‌هایی را می‌بینم که می‌توان آنها را در سال 92 جبران کرد و کاری کرد که دیگر حسرت گذشته را نخورم. البته هر چند ندانم کاری‌های ما بیشتر به دلیل بی‌تجربگی ماست که زندگی به ما آنها را کم کم خواهد آموخت. پس در سال جدید به دنبال تجربه‌های جدید باشید.

اگر امسال سفره هفت سین محیا کرده‌اید، امیدوارم که به همه آرزوهای زیبای خود در کنار خانواده و دوستان برسید و موفق باشید. اما بارها برایم سوال بود که چرا باید سال جدید را با مرگ سبزۀ سبز و ماهی قرمز شروع کنیم؟ در بیشتر سفره‌های هفت سین دیده می‌شود که جان این دو موجود زیبای خداوند گرفته می‌شود تا سفرۀ ما سبزتر و قرمزتر از قبل باشد. اما فراموش نکنیم که آنها هم جاندار هستند و آزادی حق آنهاست. پس بیاییم پس از این مدت، آنها را به خانۀ اصلی‌شان، طبیعت بسپاریم.

سایت بلاگینگ که چند ماهی است از تولد یکسالگی‌اش می‌گذرد، سعی کرده است که در عرصه آموزش بهترین باشد و بهترین‌ها را برای پارسی زبانان عزیز فراهم آورد. در این بین عزیزانی بودند که به ما لطف داشته و حداقل کاری که می‌توانستند بکنند روحیه دادن بوده. ما هم به نوبه خود از تمامی شما عزیزان تشکر کرده و دوست داریم بتوانیم همیشه رضایت شما را جلب کرده و کارهای بزرگی را با هم انجام دهیم.

به امید موفقیت شما ایرانیان سرافراز
جمال روح بخش