مدیریت استت ها در پرشین بلاگ

منتشر شده در ۳ فروردین, ۱۳۹۴ در دستۀ پرشین بلاگ بدون دیدگاه
1/5 - (1 امتیاز)

استت ها همان حساب آمارگیر در سایت پرشین استت (PersianStat.com) هستند. سایت پرشین استت جزئی از گروه سایت‌های پرشین بلاگ است که به صاحبان سایت‌ها و وبلاگ‌ها امکان آگاهی از آمار سایت‌شان را می‌دهد. این سایت به صورت یکپارچه با وبلاگ‌های پرشین بلاگ کار کرده و به صورت خودکار کدهای آمارگیر را در وبلاگ‌های پرشین بلاگ قرار می‌دهد. بخشی در قسمت مدیریت وبلاگ‌های پرشین بلاگ وجود دارد که مدیریت استت ها است. این بخش با کلیک روی پیوندی با همین نام در صفحۀ خانگی، قابل فراخوانی است. تصویر زیر را ببینید.

مدیریت استت ها در پرشین بلاگ

مدیریت استت ها در پرشین بلاگ

پس از اینکه به صفحۀ مدیریت بخش آماری وبلاگها منتقل شدید، یا می‌بایستی یک حساب کاربری در پرشین استت که قبلاً ساختید را به پرشین بلاگ معرفی کنید و یا کلاً یک حساب جدید در سایت آمارگیر پرشین استت بسازید.

مدیریت استت ها

مدیریت استت ها

اگر قبلاً در سایت پرشین استت ثبت نام کرده باشید، گزینۀ اول را انتخاب کنید تا بتوانید نام کاربری و کلمه عبور حساب پرشین استت را وارد کنید.

وارد کردن اطلاعات حساب پرشین استت

وارد کردن اطلاعات حساب پرشین استت

با کلیک روی دکمۀ ورود به پرشین استت، وبلاگ‌های شما به حساب پرشین استتی که قبلاً ثبت نام کرده بودید، متصل می‌گردد. از الان به بعد آمار وبلاگ‌های شما در پرشین استت جمع آوری خواهند شد. اما در صفحۀ بعدی یک دسته تنظیماتی هم وجود دارد که می‌توانید روی آمارگیر وبلاگ‌های خود انجام دهید. این تنظیمات مربوط به وضعیت نمایانی نتایج آمار برای دیگران است.

مدیریت آمار وبلاگ‌ها در پرشین بلاگ

مدیریت آمار وبلاگ‌ها در پرشین بلاگ

در تصویر بالا شما فهرست وبلاگ‌هایی که همینک به پرشین استت متصل شدند را می‌بینید. جلوی هر وبلاگ دو تا نماد مشاهده می‌کنید که اولی (شماره ۱)، برای دیدن آمار آن وبلاگ در خود سایت PersianStat کاربرد دارد. با کلیک روی نماد دومی (شماره ۲) یک پنجره برای شما باز می‌شود که تنظیمات نمایانی آمار همان وبلاگ را انجام می‌دهد. روی هر کدام که کلیک کنید، کاربردشان را در می‌یابید. بهتر است خودتان امتحان کنید.

اما اگر از قبل در سایت پرشین استت ثبت نام نکرده باشید، باید روی “مایل به ایجاد یک حساب کاربری جدید در پرشین استت هستم” کلیک کرده تا همان لحظه بتوانید در این سایت آمارگیر ثبت نام کنید و آمار وبلاگ‌های خود را در این سیستم جمع آوری کنید.

در قسمت نام کاربری، یک نام کاربری که قبلاً در سیستم ثبت نشده باشد را وارد کنید. با کلیک روی پیوند زیر نام کاربری، می‌توانید بفهمید که آن نام کاربری آزاد است یا خیر. در قسمت کلمه عبور و تکرار کلمۀ عبور برای حساب پرشین استت خود یک رمز عبور قوی انتخاب و وارد کنید. حالا وقت آن است که روی “ثبت نام در پرشین استت” کلیک کنید. پس از ثبت نام، از طریق صفحۀ اصلی سایت پرشین استت، به نشانی persianstat.com هم می‌توانید وارد حساب خود شوید.

ثبت نام در پرشین استت

ثبت نام در پرشین استت

پس از اینکه ثبت نام را از اینجا دنبال کردید، حال وبلاگ‌های شما بسان شکل قبل، به پرشین استت افزوده خواهد شد و می‌توانید آمار بازدیدکنندگان را مشاهده کنید.

بدین ترتیب کار با استت‌ها در پرشین بلاگ را یاد گرفتید و فهمیدیم که چگونه باید وبلاگ‌ها را به سایت Persian Stat، که یک سایت آمارگیر مفید است، متصل کنیم. در ادامۀ آموزش‌ها با نحوۀ کار سایت پرشین استت بیشتر آشنا خواهید شد.