صفحه نمایه یا پروفایل مدیر در بلاگفا

منتشر شده در ۲۵ اسفند, ۱۳۹۰ در دستۀ بلاگفا ۲۱ دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

پروفایل یا نمایه در بلاگفا، صفحه ای است که اطلاعات مربوط به وبلاگ نویس را در آن برای کاربران وبلاگ به نمایش می گذارد. در بلاگفا شما در قسمت مدیریت امکانی را دارید که با آن اطلاعات و مشخصاتی را که می خواهید می توانید پر کنید تا در صفحه شخصی شما در وبلاگتان به نمایش درآید.

پروفایل و نمایه در بلاگفا

برای این کار پس از وارد شدن به محیط مدیریت وبلاگ در بلاگفا، کافی است از فهرست کناری سمت راست، بروی پروفایل مدیر وبلاگ کلیک کنید، تا صفحه ویرایش مشخصات شما باز شود. یک صفحه تقریباً بلند والا را می بینید که بنا به خواست خود هر کدام را که دوست داشتید می توانید پر کنید و بقیه را خالی بگذارید.

در ابتدایی که وبلاگ را می سازید صفحه نمایه غیر فعال است، یعنی چیزی را برای بازدیدکنندگان نشان نمی دهد. ولی اگر خواستید که این صفحه برای کاربران وبلاگ شما فعال باشد، باید در صفحه ویرایش پروفایل، تیک گزینه پروفایل فعال باشد… را بزنید. پس قبل از این که مشخصات خود را پر کنید از فعال بودن این گزینه مطمئن شوید. اگر هم خواستید که این صفحه همچنان غیر فعال باقی بماند، با تیک نزدن این گزینه صفحه را ذخیره کنید.

صفحه ویرایش پروفایل مدیر وبلاگ در بلاگفا

صفحه ویرایش پروفایل مدیر وبلاگ در بلاگفا

و اما برای پر کردن موارد، تمامی آنها واضح و روشن هستند و نیازی به توضیح ندارند. هر کدام از گزینه ها با عنوانی که روبروی آنها وجود دارد بسیار روشن است که چه چیزی را باید در آنجا وارد کنید. ولی باید توجه کنید که اگر فکر می کنید اطلاعاتی که می نویسید موجبات مشکلات بعدی را برایتان فراهم کند، از درج آنها خودداری کنید. مثلا در وارد کردن آدرس رایانامه و تلفن همراه دقت کنید. چون تقریباً هر کسی به این داده ها دسترسی دارد. اگر هم می خواهید مشخصاتتان را در معرض نمایش نگذارید، ولی می خواهید این صفحه فعال باشد، می توانید از اطلاعات مستعار، مانند نام مستعار، استفاده کنید.

پروفایل شما می تواند شامل یک تصویر هم باشد که با آن تصویر شناخته شوید، که آن را باید از صفحه تنظیمات وبلاگ تنظیم کنید.

در پایان هم اگر از تایید این اطلاعات مطمئن هستید، بروی دکمه ثبت اطلاعات مستقر در پایین صفحه کلیک کنید تا مشخصات شما در صفحه نمایه تان ذخیره شود.