درج وبلاگ در فهرست وبلاگهای بلاگفا

منتشر شده در ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۱ در دستۀ بلاگفا ۳۱ دیدگاه
3/5 - (4 امتیاز)

در بسیاری از سیستم های وبلاگ دهی شما مکانی را مشاهده می کنید که به دسته بندی وبلاگ های ساخته شده در آن سرویس می پردازد، و آنها را با توجه به موضوعات شان دسته بندی می کند. در خیلی از مواقع این شما هستید که از قسمت مدیریت وبلاگ خود، یک دسته را برای به نمایش در آمدن آدرس وبلاگ خود در فهرست وبلاگها انتخاب می کنید. در بلاگفا هم شما می توانید این کار را انجام دهید؛ یعنی آدرس وبلاگ خود را در فهرست وبلاگ های بلاگفا درج کنید.

درج وبلاگ در فهرست وبلاگهای بلاگفا یک قابلیت خوب برای یک وبلاگ نویس است. اگر شما در سایت بلاگفا یک وبلاگ دارید، بهتر است برای نشان دادن آدرس وبلاگ در دسته بندی موضوعی وبلاگ بلاگفا، از قسمت مدیریت وبلاگتان اقدام کنید. با این کار هم، یک پیوند برای بالا بردن رتبه وبلاگ خود می گیرید، و هم امکان کلیک کردن یک بازدید کننده برای بازدید از وبلاگ شما وجود دارد، که همگی باعث افزایش بازدید وبلاگ شما می شود.

پس برای شروع باید به بخش مدیریت وبلاگ وارد شده و از فهرست سمت راست بروی “دیگر امکانات…” کلیک کنید، و پس از آن “درج در فهرست وبلاگها” را برگزینید. سپس با صفحه ای مانند زیر مواجه می شوید که باید برای وبلاگ خود یک موضوع را انتخاب کنید. دقت کنید که تا جایی که می توانید موضوعی که انتخاب می کنید به وبلاگ شما نزدیک باشد.

درج بلاگ در فهرست وبلاگ های بلاگفا

درج وبلاگ در فهرست وبلاگ های بلاگفا

اما قبل از اینکه شما بتوانید وبلاگ خود را در این فهرست به ثبت برسانید، باید شرایطی را دارا باشید. اول این که باید وبلاگ شما حداقل 5 مطلب داشته باشد و از زمان راه اندازی آن به مدت 10 روز گذشته باشد. در غیر این صورت به شما اجازه ثبت وبلاگ را نخواهد داد.

پس حال که دسته بندی ویلاگ خود را انتخاب کردید، باید بروی ثبت در فهرست بلاگها کلیک کنید، تا کار را تمام کنید. در ضمن به نکاتی که در انتهای این صفحه هم نوشته شده است توجه کنید. در انتها هم به شما پیغام ثبت را می دهد.

ثبت ویلاگ در بلاگفا

پیغام موفقیت آمیز بلاگفا