پیوند دادن به تصویر در نوشته بلاگفا

منتشر شده در ۷ مهر, ۱۳۹۱ در دستۀ بلاگفا ۲۵ دیدگاه
3.2/5 - (25 امتیاز)

درج پیوند در یک نوشته شاید از الزامات آن باشد که برخی اوقات آن پیوند می‌‌تواند به شکل پیوند تصویری باشد. یعنی شما یک عکس را تبدیل به پیوند می‌کنید که هرگاه بروی آن عکس کلیک شد، بازدیدکننده به صفحه ای دیگر از وب هدایت گردد. در ادامه به پیوند دادن به تصویر در نوشته بلاگفا اشاره می‌کنیم.

تبدیل یک عکس به پیوند یا لینک، دقیقاً مانند ساخت پیوند متنی است. با این مضمون که شما باید آن عکس را با یک بار کلیک کردن بروی آن انتخاب کنید، و پس از آن بروی دکمه درج لینک کلیک کنید. البته باید قبل از آن عکس را وارد نوشته کرده باشید، و زمانی که آن را انتخاب می‌کنید، دستک های آن آشکار می‌شود. در زیر جزئیات کار را در عکس مشاهده می‌کنید.

پیوند دادن به تصویر در نوشته بلاگفا

پیوند دادن به تصویر در نوشته بلاگفا

پس از انتخاب عکس و کلیک بروی دکمه درج لینک، در پنجره کوچکی که باز می شود، باید نشانی مقصد و توضیحات تکمیلی و نحوه باز شدن صفحه جدید را تعیین کنید.

  • آدرس : در اینجا نشانی صفحه مقصد را بنویسید.
  • توضیح (Tooltip): توضیحاتی است که زمانی که کاربر موس را بروی عکس پیونددار می برد، به نمایش در می آید.
  • نوع پنجره: طریقه باز شدن صفحه مقصد را نشان می‌دهد. به عنوان مثال اگر پنجره فعلی انتخاب شده باشد، کاربر پس از کلیک بروی عکس به صفحه مقصد در یک پنجره یا سربرگ جدید در مرورگر هدایت می‌شود.

به این ترتیب شما توانستید برای یک تصویر در نوشته بلاگفا پیوند درست کنید که با کلیک کردن بروی آن عکس، کاربر به یک صفحه جدید منتقل شود. طرز کار پیوند دادن در سرویس های دیگر وبلاگ نویسی هم به همین شیوه است، اما اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری را در این رابطه بدست آورید، به دسته همان سرویس در سایت مراجعه کنید.