دانلود قالب زیبا و بهینه irseo برای بلاگفا

منتشر شده در ۱ اسفند, ۱۳۹۰ در دستۀ دانلود قالب وبلاگ ۷ دیدگاه
3.9/5 - (15 امتیاز)

در این قسمت از سایت بلاگینگ با یک قالب بسیار عالی در خدمت شما عزیزان هستیم. این قالب برای سیستم بلاگفا طراحی شده است و برای موتور های جست و جو هم تا جای امکان بهینه شده است. همچنین با تمام سادگی اش زیبایی خاصی هم دارد.

این قالب وبلاگ برای بلاگفا توسط سایت Bloging.ir طراحی شده است. شما می توانید آن را دانلود کرده و با نصب کردن بروی وبلاگ خود از آن نهایت لذت را ببرید.

بهینه بودن این قالب تا حد امکان ثابت شده است. به طوری که می توانید با خیال راحت مطلب در وبلاگ ارسال کنید و منتظر بازدید از موتور های جست و جو باشید. برای ساخت آن هم از جداول استفاده نشده است و در عوض به صورت بلوک بندی است که از هر نظر بهتر است.

این قالب همراه با راهنمای کامل خدمت شما ارائه می گردد که تمامی دستور العمل های استفاده از آن درون آن نوشته شده است. شما می توانید با راهنمایی های انجام شده در فایل PDF راهنما، قالب وبلاگ خود را سفارشی کنید. راهنما همراه فایل دانلود خدمت شما ارائه می شود.

این قالب با بنر پیش فرض برای شما آماده شده است ولی می توانید بنر موجود در بالای آن را تغییر داده و به شکل مورد علاقه خود در آورید. همیچنین این قالب برای شما یک مکان مخصوص تبلیغات قرار داده است که باید کد آن را جایگزین کد قبلی کنید. این مورد هم در راهنما به تفضیل توضیح داده شده است.

دسته های مطالب سایت در این قالب برای شما به صورت افقی در بالای صفحه، زیر تصویر بنر قرار دارد. که زیبایی خاصی به وبلاگ شما می دهد. پیش نمایشی از این قالب را در زیر می توانید ببینید:

دانلود قالب رایگان irSeo برای بلاگفا

قالب irSeo برای بلاگفا

همینک این قالب برای بلاگفا بروی وبلاگ irseo.blogfa.com نصب است، که شما می توانید ظاهر و وجه آن را به طور زنده مشاهده کنید.

باز نشر این قالب همراه با تمام محتوایات این بسته و به همین صورت مجاز است. لطفا رعایت فرمایید.

دانلود قالب irSeo برای بلاگفا