گرفتن پیوند برگشتی با نوشتن مطلب

منتشر شده در ۲۵ خرداد, ۱۳۹۱ در دستۀ بهینه سازی وبلاگ - SEO بدون دیدگاه
4/5 - (1 امتیاز)

در نوشته قبلی که در مورد ماهیت پیوند برگشتی و اهمیت آن صحبت کردیم، دیدیم که گرفتن آن بسیار حائز اهمیت است. شما باید بتوانید با استفاده از روش های اخلاقی اقدام به گرفتن پیوند برگشتی کنید. در این نوشته قصد دارم در مورد یکی از مهمترین راه های این کار، یعنی نوشتن مطلب با کیفیت صحبت کنم.

پیوند برگشتی با نوشتن مطلب باکیفیت

پیوند برگشتی با نوشتن مطلب عالی

وبلاگ شما با نوشتن مطلب است که همواره سرزنده می ماند و می توانید آینده آن را روشن ببینید، البته به شرطی که اصولی بنویسید. به اصطلاح “مطلب پادشاه است”، بدین معنی که در وبلاگ شما مطالب، نقش پادشاه را برای موفقیت آن بازی می کنند. اگر می خواهید وبلاگی پربازدید داشته باشید، حتماً باید به نوشته های آن برسید و برای آن ارزش قائل شوید و قسمت اعظم زمان خود را بروی این بخش بگذارید.

و اما یک مطلب خوب، چگونه باعث می شود پیوندهایی در گوشه و کنار وب، به وبلاگ و صفحات شما اشاره کنند؟ اگر یک مطلب خوب و جذاب بنویسید، دیگران آن را در شبکه های اجتماعی معرفی می کنند. بعلاوه حتی ممکن است به عنوان یک مرجح در نوشته های خود بدان اشاره کنند که ارزشی بسیار والا دارد. پس سعی کنید به اصطلاح مطلب به صورت مرجعی بنویسید.

نوشته های وبلاگ شما باید برای بازدید کنندگان مفید باشد و سرشار از اطلاعات، تا اگر کسی بداخل وبلاگ شما راه یافت، حداقل یکبار به نوار آدرس برای دیدن آدرس پایگاه شما نگاه بیاندازد. این به معروفیت شما کمک می کند و سبب می شود که بازدید کنندگان فقط یک مرتبه از وبلاگ شما بازدید نکنند، و حتی آن را به دیگران پیشنهاد دهند.

از ابتدایی که شروع به نوشتن مطلب برای وبلاگ می کنید، باید به نکات اصولی آن توجه کنید. از عنوان آن گرفته تا جمله بندی و پیوند و منابع آن. برای هر کدام دنیا نکته است که به ترتیب و جزء به جزء در قسمت های مختلف سایت بلاگینگ به آنها اشاره می کنیم. برای اینکه بتوانید از آنها استفاده کنید، باید به دقت با مفاهیم اصلی آنها آشنا باشید.