تبریک سال نوی شمسی 1393

منتشر شده در ۲۹ اسفند, ۱۳۹۲ در دستۀ اخبار و اطلاعیه ها بدون دیدگاه
Rate this post

باز هم باید گفت، یک سال دیگر گذشت و باز هم باید دید چه کردیم و چه نکردیم! که این پایش هر چند کوچک باعث بهبود وضعیت آینده خواهد شد. نیازی به گفتن نیست که سال‌های عمر ما مثل برق و باد می‌گذرند و برای درک این موضوع فقط کافی است که به سال پیش همین موقع نگاهی بیاندازیم. اگر حسرتی به دل افتاد، پی به این خواهیم برد که خوب کار نکردیم و از این بهتر هم می‌شد. اما اگر به مسیری که طی کردیم نگاه کنیم و کمی حس غرور کنیم، به این معنی است که تا حدودی وظیفۀ خود را خوب انجام دادیم.

تبریک سال نوی شمسی 1393

من که فهمیدم از طرف خدا جز خوبی برای انسان مقدر نمی‌شود. اما بدی‌ها همه از طرف خودمان است. شاید اتفاقاتی افتاده باشند که در نگاه اول بدبختی به نظر رسند. اما پس از مدتی که خوب به آنها نگاه کردم، متوجه شدم جز نعمت چیز دیگری نبوده است.

در این یک سال به دانسته‌هایم اضافه شد و امیدوارم که شما هم اطلاعات بیشتری کسب کرده باشید که مطمئناً همینطور است. اما مهم این جای داستان است که، تا چه حدی می‌توانیم از این دانسته‌ها استفاده کنیم! چون با یاد گرفتن تنها به مسئولیت خود افزوده‌ایم. ما مسئولیم از آنچه که داریم به نحو احسن استفاده کنیم.

سال 92 بلاگینگ سعی کرد تا به شما هم نکات خوبی دربارۀ وبلاگ‌نویسی آموزش دهد، که امیدوارم تا حدی به این خواسته رسیده باشد. در سال جدید، یعنی 1393، برنامه‌های دیگری در صف قرار گرفته‌اند که امیدوارم با پرده‌برداری از آنها شما را بیشتر خوشحال کنیم.

Bloging.ir سعی خواهد کرد همیشه بهترین باشد و شما معیار این هدف هستید. البته شما هم باید به این پایگاه کمک کنید.

امیدوارم سال خوب و خوشی را شروع کرده و تا انتهای سال رویدادهای خوب انتظار شما را بکشند. به امید روزهای خوب…