تغییر ظاهر سایت Bloging.ir

منتشر شده در ۲۹ مرداد, ۱۳۹۴ در دستۀ اخبار و اطلاعیه ها ۲ دیدگاه
3/5 - (1 امتیاز)

پس از یک و نیم سال بودن با ظاهر قبلی، تصمیم گرفته شد که ظاهر سایت بلاگینگ تغییر کند و الان شما محتوای سایت را در قالب جدید شاهد باشید. این قالب الان برای بیشتر دستگاه‌های دیجیتال بهینه سازی شده و شما با هر نوع وسیله‌ای که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، می‌توانید از محتویات این سایت استفاده کنید.

همینطور که به عمر وب و اینترنت اضافه می‌شود، فناوری‌های جدیدی وارد عرصه می‌شوند که نیاز است ما خودمان را با آنها وفق دهیم. البته این فناوری‌ها عموماً برای آسودگی بیشتر ما ساخته می‌شوند، که البته به پیچیدگی کار طراحی و ساخت صفحات وب هم اضافه می‌کند. امروز دیگر مثل روزهای اول تولد وب، صفحات سادۀ HTML پاسخگوی نیاز بازدید کنندگان نیست و باید زمان و انرژی زیادی برای تولید سایت‌ها و صفحات مختلف گذاشت.

ظاهر جدید سایت بلاگینگ

ظاهر جدید سایت بلاگینگ

البته به همان نسبت هم ابزارها و نرم افزارهای کاربردی زیادی هم عرضه می‌شوند که کار طراحی را ساده‌تر از حالت عادی می‌کنند. البته در دنیای وبلاگ‌نویسی هم این قضیه مصداق دارد. وبلاگ‌ها هم پیچیده‌تر از قبل شدند و سرویس‌های وبلاگ‌دهی باید بیشتر از قبل کار کنند تا از فناوری‌های روز جا نمانند که باعث ناراضی شدن کاربرانشان شوند.

حتی سرویس های وبلاگ دهی هم رو به سوی ساخت صفحات واکنشگرا آوردند. صفحاتی که با کم و زیاد شدن عرض صفحه نمایش، محتوا مطابق با آن برای بازدیدکنندگان وبلاگ به نمایش درآید. شمای وبلاگ نویس هم می‌توانید قالب وبلاگ خود را واکنشگرا یا همان Responsive کنید که البته این کار به دانش بیشتری نسبت به ساخت یک قالب سادۀ وبلاگ دارد و لازم است با Framework هایی کار کنید که شاید ذهنیتی نسبت به آنها ندارید.

در نهایت، بلاگینگ هم برای تطبیق شرایط خود با فناوری‌های نوین قالب خود را تغییر داد. تا علاوه بر راضی کردن کاربران خودش، در آینده با ورود فناوری‌های جدیدتر در این عرصه پیشگام باشد.

طبیعتاً هر کاری که ما انسان‌ها انجام می‌دهیم خالی از عیب نیست. شما هم اگر در قسمت‌هایی از سایت ایراد دیدید، می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید.