ویرایش ایمیل خصوصی پرشین بلاگ

منتشر شده در ۲۰ آذر, ۱۳۹۳ در دستۀ پرشین بلاگ ۱ دیدگاه
Rate this post

در آموزش قبلی از مجموعه آموزش‌های وبلاگ‌نویسی در پرشین بلاگ، با موضوع ویرایش پروفایل پرشین بلاگ بخشی به نام ایمیل خصوصی وجود داشت که به صورت غیر قابل ویرایش بود. یعنی شما فقط می‌توانستید ایمیل خصوصی را مشاهده کنید. ولی برای ویرایش آن قادر بودید با کلیک روی دکمۀ ویرایش روبروی ایمیل خصوصی، به صفحۀ تغییر ایمیل خصوصی رفته و از آنجا آن را تغییر دهید.

اما یک راه دیگر برای ویرایش ایمیل خصوصی، کلیک روی پیوند ویرایش ایمیل خصوصی از نوار کناری بخش مدیریت وبلاگ‌های پرشین بلاگ است.

ویرایش ایمیل خصوصی پرشین بلاگ

صفحه ویرایش ایمیل خصوصی پرشین بلاگ

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، باید ایمیل خصوصی جدید را وارد کنید و سپس روی دکمۀ ذخیره کلیک نمایید. در صورت انصراف از عملیات، روی دکمۀ انصراف کلیک کنید.

اینکه ایمیل خصوصی به چه کاری می‌آید، باید گفت، این نشانی رایانامه باید به صورت محرمانه باشد و بازدید کنندگان وبلاگ از آن مطلع نشوند. از همین رو برای ارتباط با خوانندگان وبلاگ‌تان بهتر است از ایمیل عمومی استفاده کنید. شما می‌توانید از یک ایمیل برای هر دو ایمیل عمومی و خصوصی استفاده کنید. اما توجه کنید به دلیل اهمیت ایمیل خصوصی برای برگرداندن رمز عبور، بهتر است دیگران از آن مطلع نشوند. به این دلیل که در صفحۀ برگرداندن رمز عبور، از شما خواسته می‌شود ایمیل خصوصی خود را وارد کنید تا سیستم رمز را به آن ایمیل مجدد ارسال کند.

پس اگر فکر می‌کنید می‌خواهید ایمیل خصوصی خود را ویرایش کنید تا با ایمیل عمومی یکی نباشد، می‌توانید به طریقی که در بالا گفته شد عمل کنید.