آموزش وبلاگ نویسی در پرشین بلاگ

منتشر شده در ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۳ در دستۀ پرشین بلاگ ۱ دیدگاه
3.5/5 - (2 امتیاز)

تا به اینجای سایت بلاگینگ، مقالات آموزشی وبلاگ نویسی در بلاگفا را منتشر کردم که مورد استقبال افراد بسیاری واقع شد. حال زمان آن است که شما را با وبلاگ نویسی در پرشین بلاگ آشنا سازیم. اگر به هر دلیلی پرشین بلاگ را برای ساخت وبلاگ و انتشار محتوا انتخاب کردید، وقت آن است که با امکانات آن آشنا شوید. اگر هم از قبل با آن کار کردید، با خواندن مقالات این بخش، نکات جدیدی را خواهید آموخت.

آموزش وبلاگ نویسی در پرشین بلاگ

آموزش وبلاگ نویسی در پرشین بلاگ

خیلی از افراد که وبلاگی را می‌سازند و چند نوشتۀ اول خود را منتشر می‌کنند، پس از آن از وبلاگ‌نویسی خسته شده و دیگر به سراغ آن نمی‌آیند. این به دلیل عدم آگاهی از نحوۀ استفادۀ بهینه از امکانات سامانه‌های وبلاگ نویسی است. البته سامانه‌های وبلاگ نویسی پارسی، قالباً دارای امکانات پیچیده‌ای نیستند. اما همین امکانات هم برای تازه‌کاران کمی گیج کننده است. به همین منظور در دستۀ آموزشی وبلاگ نویسی در پرشین بلاگ، از سایت bloging.ir، شما با تمام امکانات این سرویس آشنا خواهید شد.

به مانند آموزش بلاگفا، در آموزش وبلاگ نویسی در پرشین بلاگ هم سعی خواهد شد ترتیب آموزشی و استفاده از محتوای چندرسانه‌ای، مثل عکس و فیلم، در دستور کار قرار گیرد، تا علاوه بر جلب نظر نوکاران، کسانی هم که زمان کمی برای مطالعه دارند، با استفاده از آنها بتوانند وبلاگ نویسی خوبی را در پرشین بلاگ تجربه کنند.

روال آموزشی به این سبک است که بر اساس فهرست کناری بخش مدیریت پرشین بلاگ مقالات آموزشی تالیف شده و منتشر می‌شود. شما با دنبال کردن آنها به سادگی می‌توانید از تمامی امکانات نه چندان پیچیدۀ Persian Blog استفاده نمایید. اگر آماده‌اید، با بلاگینگ همراه شوید.