نمایش مطالب جدید وبلاگ دوستان در مدیریت بلاگفا

منتشر شده در ۸ فروردین, ۱۳۹۱ در دستۀ بلاگفا ۶ دیدگاه
Rate this post

گاهی اوقات شما علاوه بر وبلاگ نویسی، مطالب دیگر وبلاگ ها را هم دنبال می کنید و از اطلاعات آنها استفاده می کنید. حال شاید صاحب این وبلاگها از دوستان شما باشند که به وبلاگ دوستان شناخته می شود. با قابلیتی که در سرویس بلاگفا وجود دارد شما می توانید آخرین مطالب نوشته شده در وبلاگ دوستان خود را مشاهده کنید، یا شاید بتوان گفت شما مشترک نوشته های آنها می شوید. برای این کار شما باید آدرس وبلاگ مورد نظر که در سرویس بلاگفا وجود دارد را در بخش وبلاگ دوستان وارد کنید تا از قسمت مطالب دوستان به آخرین نوشته های آنان دسترسی داشته باشید.

مطالب جدید دوستان بلاگفا

پس بعد از این که وارد قسمت مدیریت وبلاگ بلاگفا شدید، ما در حال حاضر به دو بخش”وبلاگ دوستان” و مطالب دوستان” کار داریم. از بخش اول شما می توانید آدرس ها را وارد کنید، ولی در بخش دوم قادرید آخرین نوشته های آنها را بیابید و برای خواندن ادامه مطلب، روی عنوان آن کلیک کنید. پس اول به سراغ صفحه وبلاگ دوستان می رویم. برای باز شدن این صفحه روی پیوند موجود در فهرست کناری موسوم به همین نام کلیک کنید. در صفحه باز شده، در قسمت پایینی آدرس وبلاگ هایی را که قبلاً اضافه کرده اید را می بینید، ولی شاید هیچ آدرسی را از قبل وارد نکرده باشید، پس هیچ آدرسی را مشاهده نمی کنید. ولی برای وارد کردن یک آدرس جدید از جعبه “درج وبلاگ جدید” استفاده کرده و آدرس یک وبلاگ را وارد کنید. آدرسی که وارد می کنید فقط باید نام کاربری آن باشد، یعنی اگر آدرس یک وبلاگ http://demo.blogfa.com باشد، شما باید فقط demo را وارد کنید در غیر این صورت از شما خطا می گیرد، و بعد از این کار بروی دکمه درج وبلاگ در فهرست کلیک کنید تا این آدرس به فهرست زیرین افزوده شود.

صفحه وارد کردن آدرس یکی از وبلاگ دوستان بلاگفا

صفحه وارد کردن آدرس وبلاگ دوستان

در بخش ویلاگ دوستان همین صفحه، هر وبلاگ در یک سطر به نمایش در می آید و ترتیب آن با تاریخ به روز رسانی آن صورت می گیرد. در اینجا می توانید تاریخ آخرین بروز رسانی را ببینید، و حتی آن آدرس را از فهرست وبلاگ های دوستان حذف کنید. برای حذف کردن بروی دکمه ضربدر مربوط به همان وبلاگ کلیک کنید.

و اما در صفحه مطالب دوستان چه خبر است! در این بخش شما مطالب وبلاگ هایی را می بینید که در بخش قبلی به فهرست خود اضافه کرده بودید. در اینجا شما عنوان نوشته و تاریخ ارسال هر کدام از مطالب را می بینید که با کلیک بروی عنوان آن مستقیماً به صفحه همان نوشته منتقل خواهید شد، و در کل مطالب جدید وبلاگ های مورد علاقه خود را در قسمت مدیریت بلاگفا مشاهده می کنید.

صفحه نوشته های وبلاگ دوستان در بلاگفا

صفحه نوشته های وبلاگ دوستان بلاگفا

در این مطلب شما نحوه کار کردن با فهرست مطالب نوشته شده در وبلاگ دوستان را یاد گرفتید و دانستید که بوسیله این ابزار در سرویس بلاگفا شما می توانید از آخرین نوشته های دوستان خود باخبر شوید.