درج پیوند های وبلاگ در بلاگفا

منتشر شده در ۲۱ اسفند, ۱۳۹۰ در دستۀ بلاگفا ۲۲ دیدگاه
4.7/5 - (3 امتیاز)

قبلاً آموختید که چگونه یک پیوند روزانه را به وبلاگ خود اضافه کنید (افزودن پیوند روزانه در بلاگفا)، و فرق بین پیوند های روزانه و پیوند های وبلاگ را هم درک کردید. حال می خواهیم نحوه اضافه کردن یک یا چند پیوند وبلاگ را در بلاگفا با هم کار کنیم. شیوه کار دقیقاً مانند افزوندن پیوند روزانه است، ولی با این تفاوت که در بخش پیوند های وبلاگ وبلاگ به نمایش در می آید.

پیوندها راه های ارتباطی در دنیای مجازی هستند، به همین دلیل وبلاگ ها هم می توانند از دادن و گرفتن پیوند به طور اصولی برای جذب بازدیدکننده بهتر استفاده کنند. در بلاگفا شما می توانید پیوند های سایت ها یا وبلاگهایی را که می خواهید، در نوار کناری یا هر جایی که توسط قالب شما تعیین شده است به نمایش در آورید. برای این کار از قسمت مدیریت باید پیوند ها را اضافه کنید.

افزودن پیوند وبلاگ در بلاگفا

پس بعد از وارد شدن به قسمت مدیریت بلاگفا، یا از طریق نوار کناری و یا از میز کار، بروی پیوندهای وبلاگ کلیک کنید.

لینک های وبلاگ بلاگفا

بروی پیوند های وبلاگ کلیک کنید.

در صفحه ای که برای شما باز می شود به تعدادی سطری که وجود دارد پیوند در صفحات وبلاگ شما نشان داده می شود. برای افزودن پیوند جدید هم باید در ردیف جدید ابتدا یک عنوان، سپس آدرس سایت یا وبلاگ مورد نظر را وارد کنید. پس از انجام دادن این کارها بروی “ثبت اطلاعات پیوندها” کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

بخش وارد کردن پیوند های وبلاگ بلاگفا

صفحه وارد کردن پیوند های وبلاگ

آدرس سایت یا وبلاگی را که می خواهید وارد کنید حتماً باید با http:// شروع شود، و بهتر است عنوان خود سایت یا وبلاگ را در سمت راست آدرس وارد شود تا کاربران سایت شما، متوجه محتوای آن سایت بشوند. بهتر است تعداد پیوند هایی که در این بخش وارد می کنید بیش از حد نشود و از دستکاری های پی در پی هم اجتناب کنید.