افزودن پیوندهای روزانه در بلاگفا

منتشر شده در ۱۹ اسفند, ۱۳۹۰ در دستۀ بلاگفا ۳۱ دیدگاه
3.7/5 - (6 امتیاز)

بلاگفا مانند دیگر سیستم های وبلاگ دهی برای شما امکانی را فراهم کرده است تا پیوند مطالب جذابی را که در اینترنت یافتید را با دیگران به اشتراک بگذارید. همانطور که از اسم آن پیداست شما می توانید این پیوند ها را برخلاف “پیوندهای وبلاگ” هر روز به وبلاگتان بیافزایید و محدودیتی از این حیث ندارید.

شما در اینترنت مشغول گشت و گذار هستید و از مطلبی خوشتان می آید، به فکرتان می رسد تا آن را به دیگران هم معرفی کنید (کسانی که به وبلاگ شما سر می زنند)، و نظر آن ها را هم در اینباره جویا شوید. با این کار دیگران پیوند مطلب مورد نظر را در صفحات وبلاگ شما، یا آرشیو پیوند های روزانه می بینند و با کلیک بروی آن به صفحه مطلب مورد نظر منتقل می شوند.

داستانی که گفته شد مربوط به کارایی و کاربرد پیوند های روزانه در وبلاگ و در اینجا در بلاگفا بود. شما پیوند مطالب را یکی یکی از طریق قسمت مدیریت وبلاگ در بلاگفا وارد می کنید، سپس آنها در صفحات وبلاگ شما به نمایش در می آیند و اگر از تعدادی که مشخص کردید بیشتر بودند ادامه آنها در آرشیو پیوند های روزانه نشان داده می شود.

حال فرض کنید می خواهید آدرس مطلبی را به وبلاگ خود اضافه کنید، باید ابتدا به صفحه مدیریت وبلاگ وارد شوید. سپس یا از صفحه میز کار و یا از فهرست کناری سمت راست، “پیوندهای روزانه” را انتخاب کنید. با این کار به صفحه ای هدایت می شوید که باید مشخصات پیوند مطلب مورد نظر را وارد کنید.

افزوندن پیوند روزانه در بلاگفا

پیوند روزانه در بلاگفا

صفحه ای که برای اضافه کردن یا ویرایش پیوندها برایتان باز می شود مانند تصویر زیر است، که باید اطلاعات خواسته شده را همانطوری که توضیح دادیم وارد کنید و کلید درج پیوند را کلیک کنید.

صفحه افزودن پیوند روزانه بلاگفا

صفحه افزودن پیوند روزانه در بلاگفا

1- در قسمت شماره یک شما باید عنوان پیوند مطلب را وارد کنید. این عنوان همان متنی است که به صورت یک پیوند در نوار کناری وبلاگ یا صفحه آرشیو پیوند روزانه ظاهر می شود.

2- آدرس پیوند را باید در این بخش وارد کنید. اگر مطلب مورد نظرتان را در اینترنت یافتید باید آدرس آن را از نوار آدرس مرورگر دریافت کرده و آن را در این بخش قرار دهید.

3- توضیحات هر پیوند یک توضیح کوتاه در مورد آن مطلب و پیوند است، وقتی که موس خود را بروی آن پیوند چند ثانیه نگه می دارید. برای درک بهتر خواننده وبلاگ از مطلب و بهینه شدن آن برای موتور جستجو این بخش را حتماً پر کنید.

4- پس از پر کردن بخش های گفته شده حال باید بروی درج پیوند کلیک کنید. تا پیوند شما به فهرست زیر اضافه شود. اگر هم در وسط کار منصرف شدید بر روی انصراف کلیک کنید.

در زیر بخش اضافه کردن پیوند های روزانه، شما پیوندهایی را که قبلا اضافه کردید را می بینید که به خواست خود می توانید آنها را حذف یا ویرایش کنید.

5- هر پیوند به صورت یک سطر به نمایش در می آید، که عنوان آنها در سمت راست موجود است.

6- اگر خواستید پیوند های اضافه شده را ویرایش یا حذف کنید به ترتیب بروی دکمه قلم و کاغذ (ویرایش پیوند روزانه) و ضربدر (حذف پیوند روزانه) کلیک کنید. اگر بروی ویرایش کلیک کنید مشخصات آن پیوند در بخش بالا برای ویرایش ظاهر می شوند.

حال که کارهای بالا را از قسمت مدیریب وبلاگ بلاگفا انجام دادید، پیوندهای روزانه شما آنطوری که شما می خواهید در وبلاگ به نمایش در می آید.