گذاشتن عکس درون وبلاگ با پیکوفایل

منتشر شده در ۹ خرداد, ۱۳۹۵ در دستۀ چندرسانه ای ۱ دیدگاه
3.8/5 - (6 امتیاز)

عکس به عنوان یک پروندۀ چندرسانه‌ای در کنار دیگر محتوای رایج مثل متن، خیلی می‌تواند به درک بهتر موضوع کمک کند. نوشته‌هایی را در نظر بگیرید که فاقد هر گونه عکس یا تصویر است. این گونه نوشته‌ها معمولاً کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند. اما عکس‌ها نوشته‌ها را جذاب‌تر می‌کنند و باعث می‌شوند مخاطب بیشتر جذب آنها شود. اما برای گذاشتن عکس درون وبلاگ بسته به نوع سرویس وبلاگ دهی باید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. برخی از سامانه‌های وبلاگ‌دهی به شما امکان بارگذاری مستقیم عکس را می‌دهند. برخی دیگر، مثل بلاگفا، حتماً باید از یک سرویس واسط بارگذاری عکس استفاده کنید.

گذاشتن عکس درون وبلاگ با پیکوفایل

گذاشتن عکس درون وبلاگ با پیکوفایل

از آن جایی که شاید شما هم به دنبال یک سامانه برای بارگذاری عکس باشید، در این جا به شما پیکوفایل را معرفی می‌کنیم. سامانه‌ای که علاوه بر معروف بودن، دارای پایداری خوبی است. همانطور که حتماً می‌دانید سایتی که شما برای بارگذاری عکس‌های خود جهت گذاشتن عکس درون وبلاگ استفاده می‌کنید، باید تا حد امکان معتبر بوده که پس از مدتی به کار خود پایان ندهد. که در این حالت تمامی عکس‌هایی که روی اینترنت بارگذاری کرده بودید از بین خواهند رفت و عکس‌های موجود در وبلاگ شما به صورت شکسته شده نمایش داده خواهند شد.

برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید، باید از یک سامانۀ پایدار استفاده کنید. پیکوفایل هم تا حد زیادی پایدار است و به ما امکان این را می‌دهد که به رایگان عکس‌های خود را اول روی این سامانه، سپس درون وبلاگ خود قرار دهیم تا بازدید کنندگان ما بتوانند آنها را ببینند. پس اگر از بلاگفا یا سامانه‌های وبلاگ نویسی مثل بلاگفا که امکان بارگذاری عکس را به صورت مستقیم به شما نمی‌دهند، استفاده می‌کنید، می‌توانید روی پیکوفایل حساب باز کنید.

استفاده از پیکوفایل بسیار ساده است و علاوه بر اینکه می‌توانید روی آن عکس‌های خود را بارگذاری کنید، حتی قادر به بارگذاریِ پرونده‌های دیگر مثل نرم افزار، فیلم و … هم هستید. به دو روش بدون ثبت نام و با ثبت نام هم می‌توانید از پیکوفایل استفاده کنید. اما برای استفادۀ حرفه‌ای‌تر به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در این سایت ثبت نام کنید تا بتوانید اسنادی که از قبل روی پیکوفایل بارگذاری کردید را مدیریت کنید.

با ادامۀ مقالاتِ آموزشیِ دستۀ چندرسانه‌ای باید همراه ما باشید تا به همراه جزئیات نحوۀ استفاده از پیکوفایل را خدمت شما شرح دهیم. پس همچنان با ما همراه باشید.