تغییر نام وبلاگ در بلاگفا

منتشر شده در ۲ شهریور, ۱۳۹۱ در دستۀ بلاگفا ۸۱ دیدگاه
4.3/5 - (15 امتیاز)

نام وبلاگ معرف فعالیتی است که شما در وبلاگ خود انجام می دهید، که باید کاملاً متناسب با محتوای تمام صفحات باشد. یعنی نامی که انتخاب می کنید کاملاً حرفه ای، و موضوع وبلاگ را محدودتر کنید تا نام وبلاگ شما به تمام صفحات مربوط باشد.

به این دلیل نام وبلاگ مهم است، که در عنوان همۀ صفحات دیده می شود و برای رتبه بندی تارگاه شما در موتور جستجو  نقشی بسیار اساسی دارد. از این جهت شاید تا به حال متوجه این موضوع شدید که نامی که قبلاً انتخاب کرده اید، اصلاً مناسب نبوده و حال می خواهید آن را تغییر دهید.

برای تغییر نام وبلاگ در بلاگفا راهکاری بسیار ساده پیش رو دارید. ولی همین راهکار ساده نباید باعث شود که مرتب نام وبلاگتان را عوض کنید. چون این کار به سابقه و کیفیت پایگاه ضرر می زند. پس یکبار برای همیشه یک تصمیم درست بگیرید و تا آخر از مزایای آن بهره مند شوید.

صفحه اول قسمت مدیریت بلاگفا برای تغییر نام وبلاگ

تغییر نام وبلاگ

جهت تغییر نام وبلاگ بلاگفا باید به قسمت مدیریت وارد شده و از آنجا به بخش تنظیمات وبلاگ بروید. در صفحه ای که برایتان باز می شود نام جدید را در قسمت  عنوان وبلاگ وارد کنید و دکمه ذخیره تغییرات را در پایین صفحه بفشارید. این تمام کاری بود که برای تغییر نام وبلاگ در بلاگفا باید انجام می دادید.

تنظیمات وبلاگ برای تغییر نام وبلاگ در بلاگفا

تنظیمات وبلاگ برای تغییر نام وبلاگ در بلاگفا

ولی نکاتی که می بایست در هنگام انتخاب نام وبلاگ در نظر بگیرید، عبارتست از:

  • انتخاب یک نام کوتاه.
  • انتخاب یک نام مرتبط با یک موضوع تخصصی.
  • نامی را انتخاب کنید که حداکثر جستجو را در موتور جستجو داشته باشد، البته با توجه به میزان رقابت.
  • حتماً کلمات کلیدی وبلاگ را در بر بگیرد.
  • تغییر نام وبلاگ را حدالامکان در اوایل راه اندازی وبلاگ انجام دهید.