بسته ویدئوهای آموزش وبلاگ نویسی

توجه: ویدیوهای موجود در این بسته به صورت رایگان درون سایت منتشر شده است. برای این منظور به بخش ویدیوهای آموزش وبلاگ نویسی مراجعه نمایید.

برای آن دسته از علاقه‌مندان به وبلاگ نویسی بسته‌ای از ویدیوهای آموزشی به زبان فارسی آماده کردیم که از مقدماتی با پیشرفته همۀ مباحث وبلاگ نویسی را آموزش می‌دهد. مهم نیست که چه سطحی از مهارت وبلاگ نویسی دارید. مهم این است که با دیدن تمامی ویدئوهای آموزش وبلاگ نویسی این بسته، می‌توانید به یک وبلاگ نویس حرفه‌ای تبدیل شوید! نکاتی را بیاموزید که در بین وبلاگ‌های رقیب سرآمد باشید.

آموزش‌های کاربردیِ وبلاگ نویسی در محیط نرم افزار

شما با تهیۀ این بسته، یک معلم خصوصی برای خود استخدام می‌کنید! معلم خصوصی‌ای که خود سالیان متمادی در زمینۀ وبلاگ و وبلاگ نویسی تجربه دارد و تمامی این تجربه‌ها را در عرض اندک زمانی به شما منتقل می‌کند. چطور؟ تمامی مراحل کار و انجام افعال مختلف، در محیط خود نرم افزارها و به صورت زنده ضبط شدند. یعنی شما با دیدن آنها احساس خواهید کرد که فردی در کناری شما نشسته است و آموزش‌ها را به همراه توضیح قدم به قدم به شما منتقل می‌کند. گوینده به صورت کتابی صحبت نمی‌کند که باعث خسته شدن شونده گردد. بلکه خودمانی و کاملاً مفهومی همراه با اصطلاحات فنی سعی در رساندن مفهوم به دانشجو دارد.

بسته آموزش وبلاگ نویسی

کامل‌ترین پکیج آموزش وبلاگ نویسی که تا به حال دیدید!

به جرأت می‌توان گفت از این بسته کامل‌تر حتی به زبان انگلیسی پیدا نخواهید کرد که تمامی موضوعات آموزشی را به سبک ویدیویی به شما آموزش دهد. آموزش‌های این بسته به صورت سلسله مراتبی و از مقدماتی تا پیشرفته است. هر چند اگر مدتی است که دست‌تان آلودۀ به صفحه کلید و موس شده باشد، می‌توانید مستقیم به سراغ ویدئوی آموزشی مد نظر بروید و شروع به دیدن آن کنید. فقط ۱۰ روز زمان بگذارید و این بسته را تمام کنید تا به دنیای وبلاگ نویسان حرفه‌ای گام بردارید.

بدون محدودیت در اجرا

شما در اجرا و دیدن ویدئوهای آموزش وبلاگ نویسی هیچ محدودیتی ندارید. شاید در یک ویدئو برای شما یک مبحث جدید آموزش داده شده که یک بار دیدن آن کافی نباشد. این دست شماست، که به تعداد نامحدود ویدئوها را تماشا کنید تا کاملاً به صورت مفهومی موضوع را یاد بگیرید. البته سعی شده با زبان صریح آموزش‌ها ضبط شوند، که شما با دیدن یک بار ویدئو مقصود استاد را درک کنید.

به همراه آتوران یا راهنمای اجرای ویدئوهای وبلاگ نویسی

برای استفاده از ویدئوهای این بسته، کافی است DVD را درون درایو رایانۀ خود گذاشته تا آتوران برای شما اجرا گردد. در آتوران راهنمای فارسی و کتاب فهرست ویدئوها قرار داده شده که شما را در استفاده از بسته آموزش جامع وبلاگ نویسی یاری نماید. ویدئوها به صورت دسته بندی شده قابل استفاده هستند.

جذاب و لذت بخش

خواندن متن و کتاب برای یادگیری یک موضوع بسیار خسته کننده است! به همین منظور دیدن ویدئوهای آموزشی می‌تواند جذابیت کار را چندین برابر کند. اینکه ببینید استاد دقیقاً چه کاری را انجام می‌دهد و نتیجه را خودتان عینی لمس کنید، باعث لذت بخش شدن کار می‌شود. استفاده از آخرین نسخۀ سیستم عامل و نرم افزارها برای ضبط ویدئوهای آموزش وبلاگ نویسی به جذابیت کار بیشتر می‌افزاید.

پکیج جامع آموزش وبلاگ نویسی

حدود ۳۰۰ ویدئوی آموزشی، معادل ۳۵ ساعت در ۲ حلقه DVD !

۳۰۰ تا ویدئوی آموزشی کم نیست! به دلیل اینکه در این بسته، آموزش وبلاگ نویسی در تمامی سرویس‌های وبلاگ‌دهی به صورت جزء به جزء و صفحه به صفحه آموزش داده شده، این تعداد ویدئو طبیعی است. با دیدن ویدئوهای آموزش وبلاگ نویسی در سرویس مورد نظر خود، دیگر هیچ سوالی باقی نخواهد ماند که بی‌پاسخ گذاشته شده باشد. دقت داشته باشید که این بسته تمامی آموزش‌های سایت بلاگینگ را هم پوشش می‌دهد. قیمت این محصول در مقایسه به کیفیت آن بسیار ناچیز است.

فقط آموزش وبلاگ نویسی، نه!

اگر فکر می‌کنید این بسته فقط به شما می آموزد که چطور در سرویس‌های وبلاگ دهی وبلاگ داشته باشید، سخت در اشتباهید! چرا که آموزش‌های جانبی مثل آموزش فتوشاپ، پینت، ویندوز ۸، Search Console، آمار وبلاگ و … را هم می‌آموزد! به همین دلیل است که نام این بسته را آموزش جامع وبلاگ نویسی گذاشتیم. این یک شعار نیست.

دموی بستۀ جامع آموزش وبلاگ نویسی

به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی معرفی بسته جامع وبلاگ نویسی را حتماً مشاهده کنید. این فقط نسخۀ نمایشی است و تکه‌هایی از آموزش در آن گنجانده شده است.

دیگر مشخصات بسته ویدئوهای آموزش وبلاگ نویسی

  • آموزش تمامی سرویس‌های وبلاگ دهی
  • آموزش به زبان فارسی همراه با توضیحات تفصیلی
  • ۳۵ ساعت آموزش در ۲ حلقه DVD
  • ضبط شده با کیفیت عالی
  • ضبط شده در محیط خود نرم افزارها و سرویس‌های اینترنتی
  • ضمانت ارسال و کیفیت محصول
  • آموزش نرم افزارهای مورد نیاز برای امر وبلاگ نویسی
  • آموزش سیستم‌های آمارگیر
  • آموزش سایت‌های ابزاردهی
  • آموزش نحوۀ بالا بردن بازدید در حین ارسال مطلب
  • آموزش گوگل وبمستر برای تعامل بهتر با موتور جستجو
  • محصول تابستان ۹۴
  • و…

دسته‌بندی‌های ویدئوهای بسته آموزش وبلاگ نویسی:

  1. مقدمه
  2. ویندوز ۸
  3. بلاگفا
  4. پرشین بلاگ
  5. میهن بلاگ
  6. بلاگ اسکای
  7. بلاگ
  8. چیکابلاگ (وردپرس)
  9. رزبلاگ
  10. لوکس بلاگ
  11. پیکوفایل
  12. آپارات
  13. فتوشاپ
  14. Paint
  15. گوگل وبمستر
  16. StatCounter
  17. وبگذر
  18. Live Writer
  19. یک ابزار
  20. دیگر ویدئوها…

با کلیک روی دکمۀ سفارش، به سبد فروشگاه ما منتقل خواهید شد که دارای نماد اعتماد الکترونیک است.

توجه: ویدیوهای موجود در این بسته به صورت رایگان درون سایت منتشر شده است. برای این منظور به بخش ویدیوهای آموزش وبلاگ نویسی مراجعه نمایید.